Analitza un anunci Música i Publicitat


El producte que he escollit és una beguda, la Coca Cola, avui dia és un dels anuncis que més es fiquen a la televisió. La Coca Cola es va fer a l'any 1886. La seva competidora és la nord-americana Pepsi. Aquest anunci és d'una beguda molt popular, la Coca Cola és una beguda que li agrada a tothom. A l'anunci sorten diferentes paraules mentre es veuen persones, amics, famílies i fins hi tot parelles que van de festa i es diverteixen i sempre porten una Coca Cola a la mà. La motivació del publicista és que vol que la gent compri aquest producte aprofitant que és una beguda ensucrada, i aquestes agraden a tothom, la motivació dels consumidors és que volen divertir-se a lo gran mentre veuen Coca Cola, perquè la Coca Cola els transporta a un altre món, un món d'aventura, records... L'anunci utilitza al principi una música genèrica mentre es sent el gel del got amb Coca Cola que espetega, només començar així el consumidor ja té ganes de veure'n. A mesura que l'anunci avança, la música és més divertida, més alegre, amb ganes de fer coses com veure els amics, estar amb la teva parella... La música a l'anunci té la funció de donar sentiments per acompanyar al producte venedor, dona més ganes al comprador de agafar el producte que volen veure. Si el comprador està a punt de decidir comprar el producte, amb la música de l'anunci s'acaba de decidir i el compra.

Comentaris